Jukićeva 85, 71 000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
TELEFON: +387-33-259 061, FAKS:  +387-33-259 060.

 

ČIŠĆENJE dizni, servisiranje, popravke i remont.                 ČIŠĆENJE CILINDARA I DIZNI OD KARBONIZACIJE

Ubrizgavanje goriva kod savremenih automobila obavlja se uz pomoć elektromagnetnih dizni za ubrizgavanje. Ukoliko se svi cilindri napajaju gorivom iz jedne dizne, onda je to monopoint sistem ubrizgavanja goriva. Ako svaki cilindar dobija gorivo iz zasebne dizne, onda je to multipoint sistem ubrizgavanja goriva.

Uređaj za čišćenje i testiranje single point i multi point električnih dizni za ubrizgavanje goriva kod benzinskih motora kao i plinskih dizni. Simptomi nepravilnog rada se manifestuju u sljedećem : Smanjenju snage motora Teškom startovanju i nepravilnom radu na leru Povećanoj potrošnji goriva.

Simptomi koje možete primjetiti kada su dizne na vozilu prljave su: povećana potrošnja goriva, gubitak snage, otežano startovanje motora, neravnomjeran rad na leru, trzaji u vožnji... 

IZGLED MLAZA PRLJAVE DIZNE PRIJE ČIŠĆENJA IZGLED MLAZA PRLJAVE DIZNE NAKON ČIŠĆENJA.

Dizne ova dva sistema se razlikuju po konstrukciji ali imaju zajednički problem začepljenja dovodnog kanala i izlanog otvora kroz koji benzin ili dizel gorivo izlazi pod pritiskom.

Najefikasniji način da se dizne očiste je njihovo skidanje sa automobila i potapanje u ultrazvučnu kadu, gde se, pod djelovanjm ultrazvuka i specijalne tečnosti za čišćenje, sva prljavština razbija i odljepi sa unutrašnjih zidova dizne i odlazi van nje.

Nakon toga se dizna produvava vazduhom pod pritiskom, u smjeru suprotnom od protoka goriva i time se proces čišćenja završaen.

Dizna se zatim testira.

Carbon-Tech Uređaji za testiranje i čišćenje injektora benzinskih motora
A-8000_CISTAC.jpg (24921 bytes)

 

Nečisti ili oštećeni injektori za ubrizgavanje goriva dovode do sljedećih problema:
  • Smanjene performanse motora
  • Povećanje emisije štetnih plinova
  • Povećanje potrošnje goriva
  • Lošeg odziva na gas i voznih svojstava uopće
  • Oštećenja katalizatora
  • Oštećenja senzora kisika (lambda sonde)
  • Teškog pokretanja motora
  • Nepravilnog praznog hoda

A-4040 uređaji imaju primjenu u dijagnozi kvara i servisiranju:

  • Nejednakog protoka injektora
  • Lošeg raspršivanja injektora
  • Slabih ili neispravnih opruga injektora goriva
  • Začepljenih ili potpuno nepropusnih injektora
  • Električnih neispravnosti injektora
  • Propusnih injektora

Procedura rada:
1. Injektori se po skidanju sa motora vozila postavljaju na uređaj
2. Odabire se tip injektora u izborniku i način rada (automatski ili ručni)
3. Injektori se prvo testiraju na protok i kvalitetu raspršivanja i to statičkim i dinamičkim testiranjem (simuliranjem rada motora, ubrzanje, usporenje, bogata i siromašna smjesa)
4. Ukoliko postoje odstupanja po protočnosti ili raspršivanju pristupa se čišćenju: 
- Čišćenje u ultrazvučnoj kadi sa aktivnim injektorima i uz prisustvo temperature, te djelovanja ultrazvučnih valova 
- Ispiranje injektora u obrnutom smjeru
5. Provjera električnih karakteristika injektora
6. Po potrebi zamjena opruga, brtvi ili dr. dijelova injektora
7. Završno testiranje protoka i raspršivanja injektora
8. Montaža na vozilo

Model: A-8000

 

Prva strana

PRIKUPLJAJMO RABLJENO MOTORNO ULJE - ČUVAJMO OKOLINU

1 litar  motornog  ulja  ispuštenog  u  prirodu  zagadi   1.000.000  litara vode !!!

Prava kopiranja.  Sva prava pridržana.  CONNECOIL d.o.o.Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.

Copyright.  All rights reserved.  CONNECOIL d.o.o.Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.